Raskaspari aloitti Komatsu metsäkoneiden huoltamisen Mikkelissä

Komatsu Forest koneiden huolto käynnistyi Mikkelissä viime vuoden Joulukuussa. Aloite huollon aloittamiseen tuli asiakkaaltamme kertoo Raskasparin huoltopäällikkö Jan-Markus Heikkinen. Vietimme Joulukuun alussa tämän toiminnan avajaisia ja saimmekin asiakkailta mukavaa palautetta, sillä Etelä-Savosta on Komatsulta puuttunut tähän asti huolto.

Raskasparilla on tarjota hyvät puitteet huollolle ja varaosiakin on nyt mukavasti varastossa, joten saamme kiireellisetkin tapaukset hoidettua kuntoon. Monille oli yllätyksenä pitkät palveluaikamme jotka eivät metsäkonepuolella ole totuttuja. Sekä varaosamyynti, että korjaamo palvelevat ma-pe klo 6-22 ja vielä lauantainakin 6-14.

Henkilökunta sai hyvän koulutuksen ja jatkuvan tuen Komatsulta

Saimme lähettää Mikkelistä kaksi asentajaa, kaksi työnjohtajaa ja kaksi varaosamiestä Komtsulle Pirkkalaan perusteelliseen koulutukseen ennen huollon aloittamista. Lisäksi saamme Komatsulta erittäin hyvää tukea hankalampiin tapauksiin mistä on ollut suurta apua näin alkuun. Hankimme Mikkeliin myös Komatsun ehdotuksen mukaisen varaosavaraston. Näin ollen toiminnan aloittaminen oli valmisteltu hyvin, ja nyt kun porukallemme alkaa karttua kokemusta näistä töistä, olen vakaasti sitä mieltä, että oli hyvä ratkaisu aloittaa tämä uusi toiminta. Lopettaa Heikkinen, ja kutsuu Komatsu asiakkaita lämpimästi tervetulleiksi korjaamonsa palveltavaksi.