Reijo Holopainen Ylä-Savon kuorma-automyyjäksi

Kehittääksemme edelleen Ylä-Savon alueen Volvo kuorma-automyyntiä, olemme päättäneet lisätä myyntivoimaa alueella. Tähän saakka myyjämme Heikki Tuomainen on ollut käytettävissänne kuorma-autokauppojen merkeissä. Kunhan vuosi vaihtuu, Heikin työtä alueella tulee jatkamaan myyjämme Reijo Holopainen.

Tähän saakka Reijo on vastannut Volvo kuorma-autojen myynnistä Pohjois-Karjalan alueella. Heikki jatkaa edelleen asiakkaiden palvelemista Kuopion ja ympäristökuntien alueella. Heikki haluaa esittää parhaat kiitoksensa kaikille hänen kanssaan asioineille autoilijoille ja toivottaa oikein menestyksekästä jatkoa.

Jatkossa Reijo on tavattavissa Iisalmessa (osoite Tiirankatu 2, Raskaspari) säännöllisesti torstaina ja perjantaina. Muinakin aikoina tietysti sovittaessa. Reijon tavoitat numerosta 050 575 2842 tai sähköpostilla etunimi.sukunimi@volvo.com

Reijo jatkaa myös Pohjois-Karjalan myynnistä vastaavana.

Olet erittäin lämpimästi tervetullut tutustumaan Reijoon ja kaikkiin niihin tuoteuutuuksiin, mitä vain Volvo voi tarjota!